Pakketstatus - Waar is mijn pakket?
Zodra uw bestelling is verzonden, kunt u de levering in realtime volgen met behulp van het trackingnummer. Als een artikel uit meerdere pakketten bestaat, heeft elk pakket zijn eigen trackingnummer.
We sturen u het trackingnummer in een aparte e-mail. Deze omvatten informatie over de pakketdienst, het aantal pakketten en hun individuele pakketnummers. Om uw pakketten te volgen, klikt u op de link in de mail.
Als alternatief kunt u ook op de link van de betreffende pakketdienst klikken en daar het pakketnummer handmatig invoeren:
- DHL https://www.dhl.de/en/privatkunden/pakete-empfangen/verfolgen.html
- DPD https://business.dpd.de/home.aspx
- GLS https://gls-group.eu/BE/vl/ontvangen/parcellevering
- UPS https://www.ups.com/track?loc=en_DE&requester=ST/
⚠️ Belangrijk: na het plaatsen van uw bestelling kan het 1-2 dagen duren voordat we deze aan de pakketdienst hebben overhandigd. Zodra de overdracht heeft plaatsgevonden, informeren wij u en ontvangt u de e-mail met de tracking van de zending.